TERM AND CONDITIONS

TO ORDER, PLEASE FILL IN THE FORMS


If you want to add items later , just email us =)




Friendly reminder :)
Customer with good history will get priority to book the item.





Prices are fixed. (all price are reasonable with the quality)

Set your your topic. "CONFIRM" means that you are serious getting the item and IF it is available the item is yours.



If you only want to ask questions regarding item, do take note that enquiring alone does not mean you are confirm taking the item. Stating your order by saying CONFIRM is VERY IMPORTANT.



*payment must be banked in first before meet ups





THANK YOU VERY MUCH









Sila nyatakan maklumat berikut dalam pesanan tempahan anda :





1. Kod-kod produk yang ingin dibeli



2. Nama Anda



3. Alamat lengkap termasuk poskod untuk tujuan penghantaran



4. No telefon atau email atau yahoo mesenger ID anda untuk memudahkan kami menghubungi anda semula

Sebaik menerima pesanan anda, kami akan menyemak stok produk dan akan memberikan pengesahan kepada anda melalui email atau SMS. Anda hanya boleh membuat pembayaran selepas menerima pengesahan tempahan daripada kami. Ini adalah bagi mengelakkan berlaku masalah stok produk yang telah ditempah terlebih dahulu, atau kehabisan stok dan sebagainya.







Kami juga akan memaklumkan jumlah sebenar yang perlu dibayar termasuk kos penghantaran/pengeposan bersama pengesahan tempahan. Ini adalah untuk memudahkan anda mengetahui jumlah sebenar yang perlu anda bayar bagi mengelakkan sebarang masalah dan urusniaga ini dan proses penghantaran.



Selepas anda menerima pengesahan dari kami, tempahan anda akan disimpan untuk tempoh dua (2) hari sahaja. Sekiranya tiada bayaran dalam tempoh tersebut maka tempahan dianggap terbatal dan kami akan membuka semula produk tersebut untuk jualan.





Cara Pembayaran :



Setelah membuat tempahan dan mendapatkan pengesahan dari kami berkenaan stok produk yang dipilih. Anda boleh membuat pembayaran menggunakan salah satu daripada kaedah berikut:







Cara Pertama - On-Line Transfer (Pindahan Wang Secara Online)



1. Melalui kemudahan maybank2u.com

(Maybank)

No. Akaun : AKAN DIBERI





Nama : SITI ASIAH





Nota :





Untuk mempercepatkan proses pengesahan, sila masukkan alamat email AsSaffiyaa@gmail.com dalam email penerima dalam proses online transfer ini.

Cara Kedua - Bank-in (deposit di kaunter Bank atau melalui mesin ATM)





Anda boleh juga membuat pembayaran ke akaun kami melalui kaunter Bank atau pindahan wang melalui mesin ATM atau deposit melalui mesin deposit tunai (cash deposit) mana-mana bank di atas.

Selepas membuat bayaran, sila emel kepada AsSaffiyaa@gmail.com atau SMS kepada 019-4951012 butir-butir berikut :

1. Nama Anda





2. Kod produk yang telah ditempah





3. Nombor transaksi yang dinyatakan di atas slip deposit





4. Tarikh dan masa yang dinyatakan di atas slip deposit





5. Jenis bank (yang dimasukkan duit)













Cara Penghantaran :



Penghantaran adalah melalui perkhidmatan pos laju. Kami hanya akan menguruskan penghantaran selepas bayaran penuh diterima.

Poslaju dalam Semenanjung Malaysia akan mengambil masa antara 1 hingga 3 hari bekerja

Poslaju ke Sabah dan Sarawak akan mengambil masa antara 1 hingga 4 hari bekerja (mengikut kawasan).

Sekiranya barang yang diterima adalah rosak atau salah, sila kemukakan aduan kepada kami selewat-lewatnya 7 hari daripada tarikh terima.

Aduan yang dilakukan selepas jangkamasa ini tidak akan dilayan.

Jika barang yg rosak tidak dapat diganti, kami akan memulangkan wang barang yg dibeli sahaja (tidak termasuk kos pos).